Help centrum

Petear - papierloos vergaderen

Adresboek

Dit organisatie adresboek kan door beheerderders en administrators gebruikt worden bij het uitnodigen van deelnemers aan een vergadering. Bij het invoeren van de deelnemers raadpleegt Petear, naast het adresboek van diegene die de vergadering aanmaakt, ook het adresboek van de organisatie.

De contacten die in het organisatie adresboek staan zijn niet zichtbaar in het persoonlijke adresboek van de beheerders en administrators, hier staan alleen de contacten die ze zelf ingevoerd hebben. Alleen de beheerder(s) van de organisatie kan wijzigingen aanbrengen in het organisatie adresboek. Ga hiervoor naar de pagina van de "Organisatie".

1

Klik op de knop [Organisaties] (u ziet nu het overzicht van de organisaties waar u deel van uitmaakt).
Klik vervolgens op het potloodje dat achter de naam van de organisatie staat (u ziet nu het overzicht van de organisatie).

2

Klik nu op de knop [Adresboek]. Dit adresboek ziet er hetzelfde uit als het adresboek van de deelnemers.
De werkwijze van het adresboek is ook hetzelfde. Hoe u contacten toe kunt voegen leest u hier.