Het scherm Acties wordt geopend met een overzicht van de acties die zijn gemaakt gedurende de afgelopen 30 dagen en die zijn toegewezen aan de deelnemer en nog moeten worden uitgevoerd. Dit overzicht kan worden gewijzigd:
Onderdeel | Toelichting |
|
|
T/m | Datum tot en met wanneer de acties moeten worden getoond |
Vergadering | Overzicht van de vergaderingen die voldoen aan de criteria |
Toon mijn acties | Alleen de acties tonen die aan de deelnemer zijn toegewezen |
Toon openstaande acties | Alleen openstaande acties tonen |
Elke keer wanneer een onderdeel wordt gewijzigd, wordt de lijst met vergadering opnieuw samengesteld.
De acties worden voor de deelnemer ook getoond bij de vergadering. Hier kan een pdf-document worden gemaakt.
Het scherm Besluiten wordt geopend met een overzicht van alle genomen besluiten in de vergaderingen van de afgelopen 30 dagen. Dit overzicht kan worden gewijzigd:
De genomen besluiten worden voor de deelnemer ook getoond bij de vergadering. Hier kan een pdf-document worden gemaakt. |
Actie en besluitenoverzicht
Voor deelnemers aan vergaderingen is er een overzicht beschikbaar van alle acties en besluiten.
· Klik in het menu op [Acties \ Besluiten]
· Standaard worden de Acties getoond. Met de knop [Besluitenlijst] kan het scherm met de genomen besluiten worden getoond.