Help centrum

Petear - papierloos vergaderen

Administrator

Een Administrator heeft het beheer over de organisatie gerelateerde onderdelen die op organisatie niveau geregeld moeten worden. Denk hierbij aan het toekennen van rollen, beheren van het organisatie adresboek en het beheren van de organisatiegegevens.

De rol Administrator kan niet toegekend worden als diegene de rol van Beheerder heeft, in dat geval moet eerst de rol van Beheerder verwijderd worden.

1

Klik op de knop [Organisaties] (u ziet nu het overzicht van de organisaties waar u deel van uitmaakt).
Klik nu op het potloodje dat achter de naam van de organisatie staat (u ziet nu het overzicht van de organisatie).

2

Klik nu op de knop [Admins] (u ziet nu het overzicht van de administrators van de betreffende organisatie).
Om een administrator toe te voegen klikt u in de witte balk achter “Zoek persoon”.

3

Typ de naam van de beoogde administrator, als de juiste naam verschijnt selecteert u die naam.
De administrator is toegevoegd, klik nu op de knop [Opslaan] om de wijziging op te slaan.

Administrator verwijderen

Om een administrator te verwijderen klik je op het "minnetje" voor de naam van de te verwijderen administrator, deze wordt meteen uit de lijst verwijderd. Klik vervolgens op de knop [Opslaan] om de wijziging op te slaan.