Help centrum

Petear - papierloos vergaderen

Beheerder

Een beheerder kan vergaderingen aanmaken en heeft de beschikking over een persoonlijk adresboek. In dit adresboek staan ook de adressen uit het organisatie adresboek, echter kan de beheerder deze niet aanpassen.

De rol beheerder kan niet toegekend worden als diegene de rol van Administrator heeft, in dat geval moet eerst de rol van Administrator verwijderd worden. Een beheerder maakt u als volgt aan:

1

Klik op de knop [Organisaties] (u ziet nu het overzicht van de organisaties waar u deel van uitmaakt).
Klik nu op het potloodje achter de naam van de organisatie (u ziet nu het overzicht van de organisatie).

2

Klik nu op de knop [Beheerder] (nu wordt het overzicht van de beheerders van de betreffende organisatie getoond).
Om een beheerder toe te voegen klik je in de witte balk achter “Zoek persoon”.

3

Typ de naam van de beoogde beheerder, als de juiste naam verschijnt selecteert u die naam door er op te klikken.
De beheerder is toegevoegd, klik nu op de knop [Opslaan] om de wijziging op te slaan.

Beheerder verwijderen

Om een beheerder te verwijderen klikt u op het "minnetje" voor de naam van de te verwijderen beheerder, deze wordt meteen uit de lijst verwijderd. Klik vervolgens op de knop [Opslaan] om de wijziging op te slaan.
 

Een beheerder aanmaken in beeld